مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-14سياسي

53 داوطلب انتخابات مجلس در آستانه اشرفیه پیش ثبت نام کردند


در حوزه انتخابیه این شهرستان 59 نفر پیش ثبت نام خود برای انتخابات مجلس را با موفقیت به ثبت رسانیده اند که از این تعداد 53 نفر مرد و 6 نفر زن می باشند.

- ایسنا/گیلان فرماندار آستانه اشرفیه گفت: در حوزه انتخابیه این شهرستان 59 نفر پیش ثبت نام خود برای انتخابات مجلس را با موفقیت به ثبت رسانیده اند که از این تعداد 53 نفر مرد و 6 نفر زن می باشند.

خسرو آرنگ در گفت وگو با خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت پیش ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان آستانه اشرفیه، اظهار کرد: از 15 مردادماه دستور شروع انتخابات توسط وزیر کشور ابلاغ و به تمام فرمانداری ها اعلام وصول شد.

وی افزود: از تاریخ 16 لغایت 22 مردادماه پیش ثبت نام از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از طریق سامانه های ابلاغی صورت پذیرفت که طبق آمار و اطلاعات موجود در سامانه جامع انتخابات در شهرستان آستانه اشرفیه، تاکنون 59 نفر پیش ثبت نام خود را با موفقیت به ثبت رسانیده اند که از این تعداد 53 نفر مرد و 6 نفر زن می باشند.

فرماندار آستانه اشرفیه تصریح کرد: ترکیب تحصیلی ثبت نام کنندگان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه شهرستان آستانه اشرفیه نشان می دهد که تعداد 41 نفر کارشناسی ارشد و تعداد 15 نفر دکتری دارند و تعداد سه نفر نیز در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

53 داوطلب انتخابات مجلس در آستانه اشرفیه پیش ثبت نام کردند

53 داوطلب انتخابات مجلس در آستانه اشرفیه پیش ثبت نام کردند